Ledig imorn!

Just därför ska jag sitta vaken tills jag slocknar sittandes! ;) Gud vad skönt!! Men jag har ändå en massa ärenden jag måste springa nere på stan, men det är en annan femma.. Jag kan sova till elva om jag vill! :)

Idag sov jag även över.. :P Jobbet ringde och undrade var jag var klockan åtta, och då vaknade jag... :P Typiskt mig! Men det gick bra ändå. Varit med jouren idag och när jag äntligen kom till jobbet så hade vi inte fått någon patient än. Men efter 5 minuter så började dom trilla in. :P Snacka om timing!

Avbokade min körlektion idag också. Känner mej knepig helt enkelt, känns inte som något bra tillstånd att köra i iallafall. Men men, det går väl över får man väl hoppas. :P

På lördag åker jag hem till mor och far. Då ska det firas farsdag en dag i förväg! Sedan på söndag åker jag och mamma med gnarps handbollslag (pojkar) på match nånstans längre åt helvete än Gnarp.. Kommer inte ihåg var det låg. :P Så det ska bli roligt att komma iväg lite! Har gjort om mina naglar nu. Dom har suttit en vecka, och jag slet bort dom nu för att "gelen" börjat spricka och jag bröt en nagel. Så då gjorde jag helt nya. Så simpelt att göra! :)

Nu ska jag titta på tv en stund innan sovdax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback