Jobbig dag..

Nu har proverna tagits. Jag trodde jag skulle dricka nåt äckligt och hålla på i en halvtimme innan dom tar proverna, men så var det tydligen inte.. "/ Kanske hon som tog proverna inte visste vad det var så det blev missat!? Ja, det återstår att se.. Vore ju synd om det blev så, nu när allt har fått fart menar jag. Ja, det är gjort iallafall.

Kom på jobbet vid nio. Då var det lugnt och skönt att jobba! Helt underbar arbetsdag. Men tjo flöjt på eftermiddagen så slog det till och blev helt tjyvtjockt av jour patienter som skulle till jourläkaren men hon var på op och bakjouren var inte där.. Så då fick vi dela ut lite patienter till dom andra 2 läkarna som fanns på plats. Ja, det var inte roligt att jobba längre då! ;) Men det löste sig. Så jag gick hem ungefär 16.20. Så jag hann med bussen hem.

Igår skulle jag koka min bettskena, tyckte det skulle vara nyttigt jag då, att döda lite bakterier! Jo tjena du! Den skrumpna ihop som ett russin. Jag tog upp den och sköljde den i kallvatten och den blev lite bättre. Men när jag skulle prova den så ramla den ur käften utan ansträngning. Så jag ringde tandläkaren i Bergsjö och sa som det var, att jag kokat den. Hon i receptionen sa att jag skulle ringa Hudiksvalls tandläkare istället eftersom jag bor där. Men jag skulle nog inte säga att jag kokat den, då skulle jag nog få betala för en ny. Jag tackar för tipset! :) Ringer tandläkaren i Hudiksvall och sa att jag tappat bort den.. Under en resa till... Hmmm... MALMÖ, med min pojkvän, i helgen!! ^^ Iallafall fick jag en tid då jag ska dit och göra en ny avgjutning (?).. Snabb service har dom iallafall! :) Får komma dit imorn 7.45! Först erbjöd hon mig en tid idag klockan 15.30 (vilken det var tur att jag inte tog med tanke på eftermiddagens kaos!!).. Så borde det vara med min läkare på sjukhuset också... (-.-)
Så det blir en ny sådan! ^^

Nu ska jag gå och ställa mig i duschen en halvtimme, sedan blir det till att läsa boken! Luftslottet som sprängdes. Man kan knappt slita sig när man väl börjat!! :)

Puss Häjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback