Jobbat! :)

Idag har jag faktiskt jobbat! Kändes skönt att komma tillbaka på jobbet nu. Så nu är jag i farten igen! ^^

Ja, annars har det väl inte hänt så mycket mer. Köpt nya vinterskor nu, men bara därför så kan jag lova att det inte kommer snöa mer förrän mitten av mars!! :P Nu kommer det bli världens värmebölja över hela Sverige! Enbart för att jag har köpt ett par vinterskor! :)  Ja, det är inte alltid lätt!

Imorn ska jag gå upp på kirurg mott. och hota med anmälan! Hann inte med det idag eftersom jag var med jouren på jobbet och vi hade fullt upp. Sedan när jag slutat måsta jag springa på apoteket och köpa alvedon och sedan ner på stan för att köpa skorna. Men imorn, då jävlar! Blir tokig på den där kvinnan! Snart kommer jag se till att hon förlorar sitt jobb, hon bör absolut inte jobba som vårdenhetschef. Klart ej! :P Nej, men kan hon inte sköta sitt jobb ska hon inte jobba som det heller! Klart å betalt!

Nu ska jag titta på efterlyst! Gnatt Gnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback