Ingen bingo..

Blev det idag.. :( Men men.. Man kan inte vinna jämt.. ;) Tänk så rik man vore då! Fast iof finns det ju faktiskt folk som vunnit ja jag vet inte hur många gånger, idag var det 3 stycken som vann 3 gånger var.. Då blir man lite irriterad.. Dom kan väl dela med sig?! ;)

Nu ska jag ställa mig i duschen en snabbis innan jag går i säng. Är så himla trött nu igen, plus att jag har ont i magen 24/7.. Men jag ska till doktorn den 30/11 och då ska han få höra så han gråter när han kommer hem.. Dom måste fan ta tag i detta nu! Om det inte visar nåt på t.ex. kalium proverna så vet jag inte vad jag gör! Om jag har brist på något så måste det vara kalium! Alla symtom stämmer precis! Ja, vi får se. Ska iallafall propsa på att få gå till en dietist som kan skriva ut näringsdrycker åt mig!!

Godnatt på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback