@ home..

Jag fick vara ledig idag! :) Fast jag har ju varit ledig större delen av veckan, men jag har sovit så dååligt inatt så det behövdes faktiskt, konstigt nig. Har haft så ont i magen, har bara rullat runt i soffan och inte kunnat sova. Vaknat 740 gånger tror jag så det var riktigt skönt att vara ledig. Fast jag har varit vaken sedan sex imorse så jag hade ju kunnat gå och jobba, fast jag är trött. Men det var bara en mottagning idag så det hade inte funnits så mycket att göra! Jaja, ska till doktorn nu snart. På måndag så ska jag på hälsocentralen och tömma lite blod och dricka nåt äckel för att testa om det är laktosintolerans, vilket jag inte tror att det är. Men det är väl lika bra att testa antar jag. Tror det var sex rör dom skulle ta. Kaliumbrist tror jag på. Det får man vid undernäring och jag får ju inte i mig så varierad kost jag borde och alla symtom vid kaliumbrist stämmer som trötthet, aptitlöshet m.m..

Idag ska älsk ner på abf, så jag får väl snällt följa med. Funderar på om vi ska åka buss, han vill ta bilen med sommardäck på men jag känner mig lite skeptisk till det.. Det är ändå snö ute och säkert halt på vägarna. Ska försöka övertala honom.. :P

Igår somnade jag vid åtta på soffan och vaknade vid tio helt förstörd. Kändes som att jag skulle svimma när jag stog upp så jag fick sitta och borsta tänderna. Vidrigt var det. Men nu är det bra. Sedan sov jag till kanske tolv, låg vaken till ett, sov till runt två tiden och så vidare.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ska göra mig klar tills vi ska fara. Idag ska också balkongmöblerna ner i förrådet. Inte väder för att sitta på balkongen nu. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback