Herreguuud!

Jag får abstinens besvär! :P Kollade nyss klart på Harry Potter och halvblodsprinsen.. Jag blir gaaleen! Dom kan inte göra en sån där film! Snacka cliffhanger! Nu hoppas jag att det kommer ännu en uppföljare för den kan bara inte sluta sådär! Jag bara väntade på fortsättningen när eftertexterna började rulla. Usch vad jag hatar sådana filmer! Usch, det var inte snällt! Okej om det är boken, men en film! :P Nej, jag får väl hitta på mitt egna slut på den filmen.. Elakt säger jag bara! :P

Nu ska jag gå och laga mat. Köttbullar, makaroner och gräddsås. Mumma. Blev så sugen på det idag! Tänkte även göra stuvade makaroner men eftersom jag är ett klantarsle så glömde jag handla kryddan man ska ha i på ica. Så det får bli vanliga makaroner.. :(

Men det duger nog endå! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback