Hemma!

Eller ja, det hade jag ju varit i vanliga fall också vid den här tiden! :P Men jag fick faktiskt sluta fyra idag, och gud vad en halvtimme gör mycket! :) Det är helt otroligt! Det känns verkligen jätteskönt!

Suttit och läst lite bloggar nu, intressant intressant.. :P

Fick brev från sjukhuset igår! YÄY!! :P Nej, faktiskt var det ett positivt brev för en gångsskull.. Jag har fått en tid för besök den sista november (blev helt chockad när jag läste det eftersom dom sa i slutet av december januari någon gång!!) Så tacksam för detta kan jag lova! Känner verkligen att dom lyssnat, lite iallafall! ;) Nej, så himla skönt! Skulle även tas en massa prover innan det besöket också, ett som skulle skickas till Uppsala för analys, jag tror dom har fattat faktiskt! Jätteskönt! Så det besöket ser jag fram emot! Vaknade kvart över fyra inatt av värken (typ 3 gånger innan de också men då gick jag inte upp.) Gick upp, satt i soffan och lade mig sedan kvart i fem igen. Somnade och sov till halv sex.. :P Så det var ingen bra sömnkvalité inatt kan man säga. Men så tog jag inge smärtstillande igår heller så kan bero på de.

Nu ska jag byta om till mjukis kläder och diska och städa på toan. Ska vika lite tvätt också för den delen och sedan ska det väl försökas ätas också.. Usch, ingen matlust alls, bara godislust.. :P Får ont vilket som men det är godare med godis! ;)

Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback