Hej.

Idag är jag elak på busschaufförer som inte kan köra buss.. Man kan ju undra hur en anställningsintervju ser ut för dom. Dom kan iallafall inte måsta visa om dom kan köra buss. Man får ju rygg/nack skador av att åka med detta fruntimmer! Flera gånger satt jag och pratade högt för mig själv (Herregud, oj, vafan!) i hopp om att hon skulle höra mina pikar, men icke. Snarare dom andra passagerarna som trodde jag var ett psykfall! :P

Jobbat iallafall. Fick sluta vid tre, träffade Filippa en snabbis och kom hem för tjugo minuter sedan. Trevligt att träffas ibland. Om så en snabbis! Hon hade varit elak och gått in på the phone house och gått därifrån med en ny mobil. Kanske så man gör!? ;) Vissa har ju tur! :P

Nu ska jag lägga mig på soffan och sova en stund. Helt slut i kroppen. Även fast jag sov från sju igår kväll till typ fem imorse... "/


Kommentarer
Postat av: FilippaLundin

Hahah nej det handlar inte om tur, man måste ha de rätta knickset för att få en ny mobil :p

2009-11-21 @ 12:03:36
URL: http://filippalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback