Godmorgon!!

Eller ja, god eftermiddag kanske? Hmm.. Jag klev nyss upp ur soffan och tog av mig pyjamasen. Ja ser man på, ännu en söndag bortslösad..

Nu ska jag iallafall sätta igång och städa lite här! Ska diska undan all disk som finns, fy vad jag önskar mig en diskmaskin i julklapp! Sedan ska jag dammsuga och byta alla gardiner. Först måste dom dock strykas, men med strykjärnet jag fick av mor och far i julklapp förra julen så går det galant! :P Fast det är katterna som hänger i dom medan jag stryker så dom blir skrynkliga igen.. :( Måste även på ICA och köpa kattströ som jag glömt nu dom senaste tre gångerna jag varit på affären.. "Det man inte har i huvet får man ha i benen!" :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback