Aaahhh.. Skööönt att vara ledig en dag!

Väldigt skönt att vara ledig en dag kan jag lova! Idag har jag varit ner på stan och sprungit en massa ärenden. Utanför guldsmeden stod en människa iförd en bamse kostym.. Brevid stog en liten pojke, kanske 1,5 år och toookskrek och grina! Han pekade på bamsemänniskan och skrek på sin mamma! Han var helt enkelt livrädd för bamse. :) Stackarn!

Köpte en ny plånbok idag, inte en sekund försent! :P Har inte hittat någon dom senaste gångerna jag har haft råd att köpa en men nu fann jag den! :P

Nu ska jag titta lite på idol, kanske kör igång en film också får se hur kvällen artar sig. Imorn blir det iallafall färd till Gnarp och gratta far inför farsdag eftersom vi på söndag åker med grabbarna på handbolls match. :) Ska bli riktigt skoj att komma iväg lite! :)

Hörs Häjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback