A hard work, work!

Jobbat idag! :) Det gick bra, även fast det var fullt upp hela dagen. Men då går dagen fort iallafall.

Köpte även 3 adventsljusstakar idag. Hade inga sedan tidigare. Förra julen var det inte så juligt här hemma. ;P Och eftersom en glödlampa gick och slockna i sovrummet så satte jag upp en av dom där. Liite tidigt kanske, jag vet, men det är ju faktiskt ganska mysigt. Och eftersom jag inte hade någon jul här hemma förra året, kan man inte få tjyvstarta lite i år då? ;) Mysigt blev det iallafall!

Idag har vi även gjort hemmagjord pizza. Rakt upp och ner på en MÅNDAG! :P Men det blev gott. Hade en massa skinka/korv/ost m.m i kylen så vi körde en pizza idag. Så då har jag matlåda imorn. Intressant, eller hur.

Något särskilt mer händer väl inte ikväll. Ska nu tvätta trynet och gå i säng. Ska jobba imorn också. Jag jobbar i princip varje dag numera. Har varit borta lite mycket en period nu pga magen, men faktiskt jobbat ganska bra ändå med tanke på mina problem. Snart blir det doktorn också. Ooooh taggad till tusen nu! Är så elak man kan bli på deras agerande. Ja, inget blir väl bättre ikväll ändå, men det är skönt att klaga ibland! :P

Godnatt på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback