Underbar helg!

Denna helg har varit heeelt underbar! Att få spendera den med mina vänner och familjen har varit sjukt roligt! Studenten var helt oförglömmlig! Känslan av att äntligen, efter 12 år i skolan (13 år med lekis) vara färdig. Och att resultatet skulle bli uska, det hade jag inte föreställt mig när jag var 7. (:

  • No more läxor!
  • No more betyg!

 Nu börjar det verkliga livet! Det är kanske ändå med lite sorg i hjärtat som man inser att man aldrig mer kommer gå i Op06. Även fast vi hade våra duster, inte så små duster heller, så trivdes jag faktiskt rätt bra. Visst fan
ns det tillfällen då man bara ville hoppa av skolan, men det var ändå på något sätt värt att stanna kvar! Annars hade jag inte lärt känna de underbara människorna jag känner idag. De jag idag stolt kan kalla mina vänner! Ni vet att jag älskar er! Och låt oss fan inte tappa kontakten, bara för att vi inte kommer ses måndag-fredag längre!

Och utan mina vänner skulle inte studentbalen fått det slut som den faktiskt fick! Jag gick dit med ganska låga förväntningar måste jag erkänna, men det visade sig vara det roligaste jag gjort på 19 år! Vi hade så himla kul, och det känns som att om vi nu skulle tappa kontakten så har jag iallafall den kvällen att se tillbaka på, att minnas med glädje!


Ni vet vilka Ni är &Tack för att ni finns! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback