Trött!

Idag är jag fortfarande jättetrött! Usch, studenthelgen tog nog riktigt hårt på mig! (:

Idag ska jag ner på stan. Måste till banken och sätta in stipendiepengarna jag fick (WOHOO), köpa en musmatta och en mus till min nya bärbara dator och kolla lite på dator väskor också. Sedan ska min mor ringa till kirurgmottagningen och skälla på dom eftersom dom skulle ringa mig i onsdags eftermiddag, men dom har fortfarande inte gjort det. Vill bli fri mina problem med magen nu, så jag kan jobba som en tok i sommar. Och sen ska jag till Bergsjö och klippa mig hos min kära kusin! Ska klippa det så kort det bara går för att ändå kunna använda vågtången jag köpte till studenten för 400 kr. (;

Jag har nyss vaknat och duschat. Ska koka lite kaffe nu. Uppdatering kommer nog senare! (:



20.00
Nu har jag klippt mej, varit hem till mor och far och hämtat lite kvarglömda prylar sedan student helgen och tittat på pappas nyinköpta plymouth barracuda! Ganska nice faktiskt! (: Var så himla skönt att klippa av håret en bit, fast det drar kallt i nacken! (;
Fick post idag från sjukhuset. Jag har fått en telefontid mellan 10 och 12 imorn med en läkare. Vet inte riktigt vad det ska leda till, men men. Man får nog vara nöjd med det lilla man får. Att få hjälp vid sjukdomstillstånd i vår tid är inte alltid det lättaste, har jag märkt... Ganska svårt faktiskt. Och blir man sjuk får man inte bli för sjuk, utan man måste kunna säga ifrån, annars blir man överkörd. Men jag hotar med att söka vård i Uppsala om det bara leder till mer smärtstillande utskrivet imorn. Det blir för dyrt för landstinget om man åker dit istället. Fast saken är den, man blir nog frisk bra fortare än vad man blir här i Hudiksvall. Har inte en gnutta förtroende för detta sjukhus sedan mina tidigare sjukdomsvistelser... Den enklaste operationen slutar i katastrof. Nej, no more sjukhus för min del!
Nu ska ja slå igång tvn och titta lite där. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback