Jobb

Idag har jag jobbat igen. Varit ledig i 2 veckor efter min introduktion, så jag hade glömt en hel del, men nu är jag igång igen! Känns roligt faktiskt! (: Så nöjd över att jag fick detta jobb!

Ja snart ska man köpa kattsaker! (: Det kommer flytta in en kissemiss bebis här snart, kanske två. Beror på om vi kan få lite hjälp av mor och far att betala kastrering. Men det blir roligt iafall! Jag är även allregisk men det skiter jag i! Jag kan väl titta på missen då! Se men inte röra! (;

Har nu spelat lite wow, diskat och gjort riktigt fint i köket och städat råttburen. Imorn blir det väl mer städa antar jag, vardgsrummet och sovrummet, toan och sen ska jag dammsuga och torka golv. Ska försöka hinna med det imorn, men jag är ledig på onsdag så jag har inte tider då jag måste sova elelr så. Det ska nog gå. Sedan måste jag försöka hitta en tvättid. Lite snålt på dom ibland, tyvärr!

Nää.. Nu ska jag göra mig klar för sängen om en liten stund. Tidig morgon imorn med mannen som inte får försova sig! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback