Helt slut..

Jag är helt totalt slut.. Vet inte om det har att göra med att jag inte kan äta mat som folk. Man kan ju inte få så mycket energi då.. Har iallafall lovat faster/chef att försöka äta lite mat, skonkost och så. (Enbart kokt mat, mycket gott... "/ ) Men det håller inte längre som det är nu! Det börjar bli riktigt jävla jobbigt!

Jobbat idag igen då. Beställde namnskylt också, så den kommer väl kanske nästa vecka eller så. Skrivit på anställningsavtal eftersom det inte var gjort, så jag får någon lön.. (:  Det vill vi ha!

Idag efter jobbet åkte jag och älsk upp på Jysk och köpte en morgonrock åt mig! Den är helt otroligt tokskön! (:  Varm som tusan, och helt underbart skön att ta en tupplur i! (:  Nästan så jag längtar till imorn bitti då jag ska upp och se till så att älsk kommer iväg på jobbet, även fast jag är ledig, bara för att få ta på sig den och mysa med en kopp kaffe! (;

Idag har jag inte spelat wow! d;  Kom hem kl 16.00, tittade på simpsons och family guy och somnade sen. Vaknade kl 21.00 så får väl se om jag somnar sen nu då. Det ska nog inte vara några större problem, men jag brukar sova så oroligt när jag redan är utvilad och ska sova. Men men, det löser sig! (:

Idag har det  varit riktig sommarvärme! Gud vad skönt att sommaren äntligen är här, istället för regn och rusk som det varit den sista tiden! Nu kan man börja njuta för fullt, och hoppas att vädret håller i sig!!

Tvättid imorn kväll, 18-21. Så jag får undan lite tvätt! Skönt att ha det gjort sen!

Har så himla ont på baksidan i mitt knä! Vet inte vad det är! Jag kan inte sträcka ut det så när jag går får jag gå med benet böjt och det känns även om jag sitter helt still! Tror inte det är något med muskeln eller så, det gör inte ont om jag trycker på baksidan, så det verkar vara på insidan! Kanske något med ledbanden eller så? Kanske sträckt det. Någon som vet kan väl diagnosticera mig! (;

Imorn blir det nog mest hemma mys! Sitta en stund på min vackra balkong om vädret tillåter det med Stieg Larssons Män som hatar kvinnor och en kopp kaffe! Heelt underbart! Men just nu ska jag gå och tvätta bort sminket och göra mig beredd för horisontalläge igen! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback