Fortfarande trött.

Jag är fortfarande trött och sliten efter förra helgen. (:
Det kan ju inte vara normalt!

Idag har min kära pojkvän installerat wow på min dator, BETALAT för att JAG ska spela så jag har väl inget val. Jag är iallafall level 9 nu.. Och har dött minst lika många gånger.. Fattar nada av det spelet, men eftersom han varit så söt och hjälpt mig och betalat för att jag ska spela så tänker jag faktiskt spela också. (:
Sedan ringde Filippa och undrade om vi skulle dra på skutan en sväng. Sure Kexet sa jag och det gjorde vi. Där tog iallafall jag 1 cider, Filippa och Tobbe shottade och drack cider. Dom hade ätit middag och myst innan jag kom. Men det var trevligt, även om medelåldern där var 60+. (: Men vi stannade inte så länge.

Och här sitter jag, klockan är tjugo i två, mitt i natten och bloggar. Jag som egentligen borde sovit redan vid tio för att vända tillbaka dygnet med tanke på att man ska jobba på måndag. Men men.. Blir som det blir, jag kommer nog upp på måndag ändå! (:

Nää.. Nu ska jag lägga mitt lilla huvud på kudden och läsa Stieg Larssons bok Män som hatar kvinnor. Har snart läst halva och jag måste säga att jag är imponerad! (:


Gnatt, gnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback