Ännu en dag.

Jaha, nu har ännu en dag gått. (: Och jag har spelat wow idag med..

Ska snart gå och sova, ska upp och jobba imorn! Börjar kl 7 och antar att jag måste gå upp med min man och se till så han kommer på jobbet! (:

Ont i magen har jag haft hela dagen, men jag har fan bitit ihop. Hatar den medicin jag får mot det och vill fan inte bli beroende. Men är man hemma hela dagen och kan lägga sig om man måste så är det ingen sak, men som imorn när jag ska jobba då antar jag att jag måste ta dom jävla tabletterna. Men vad ska man göra då? Man får ju ingen hjälp! Mamma är lagomt less just nu så det blir väl Uppsala snart. Man blir liksom inte tagen på allvar här, dom tror att jag inte vet vad jag pratar om. Usch, blir bara irriterad när jag tänker på skiten...

Gnatt gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback