30 / 6 - 09

Godmorgon! (:

Eller, jag klev upp kl 9 imorse. Mamma hade ringt kirurgmottagningen och dom skulle ringa upp mig halv tio, så lika bra att kliva upp. Hon ringde mig iallafall denna gång, och hon skulle lämna en lapp om mer smärtstillande till läkaren. Han skulle ringa om det var något han undrade över annars skulle hon ringa tillbaka och ge klartecken för att gå på apoteket. Ja jag vet inte vad jag ska säga. Nästa vecka ska jag dit och göra en bedömning om man ska gå vidare i undersökningen eller om Omeprazolen hjälpt, vilket den inte har.

Idag är jag ledig. Får se om pappa kommer förbi med cykeln till mig idag, eller om det blir imorn. Min man jobbar kväll så han börjar 15.00 och slutar 24.00.. Så jag blir själv hemma hela eftermiddagen. Funderar på om man ska storstäda här ikväll. Behövs verkligen! Imorn måste jag även komma ihåg att ringa vaktmästaren eftersom det är halvt stopp i vårat avlopp i köket. Ganska irriterande när man står och diskar och det börjar fyllas på vatten i diskhon. Nej, en diskmaskin vill jag ha! (:

Nej, nu ska jag nog ta och klä på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback