28 / 6 - 09

Tänkte att det är ny dag nu, så då gör jag ett nytt inlägg istället för att uppdatera.. (:

Just nu sitter Malin hemma i Tjärnvik, uppkrupen i en skön fåtölj i vardagsrummet med laptopen i knät, vakar över sin uuuunderbart omtyckta man som just nu ligger i bäddsoffan här inne och snarkar och hickar samtidigt.... /: Han har nyss spytt som en gris och jag ber till Gud att han inte gör det igen. Jag och min man kommer inte vara vänner imorn bitti, och jag hoppas för fan att han inser hur han betett sig ikväll.. Blir galen på karln. Jag sa åt honom att inte dricka så himla mycket, bara 5 starköl och en kvarting whiskey.. Sen får man väl räkna in några groggar och diverse alkoholhaltiga drycker.. Usch.. Jag är så görless nu så jag vet inte vad! Och stackars min mor, hon ska upp och jobba imorn bitti kl 7 och hem kommer min man och spyr. Hon får nog inte mycket sömn inatt stackarn! ♥

Pappa är fortfarande kvar på byn, han kommer väl hemtraskandes snart, inte ovanligt att den mannen går hem från olika tillställningar, inte ens när det är över en mil hem som det är i detta fall.. (: Han är finurlig han. En gång stack han och hela partajet var och letade efter honom i skogen och överallt, men när mamma kom hem satt han och drack öl vid köksbordet och skällde för sig själv. (: Det är min far det.

Även att jag får låna mormors cykel ett tag framöver! Ska bli så skönt att cykla på jobbet, jag hatar att gå. Tycker det går för långsamt! (; Jag är en impulsiv människa som vill att saker och ting ska ske fort! (;

Jag sitter på helspänn hela tiden i väntan på att han ska behöva spy igen så det blir nog inte mycket sömn inatt.. Och jag undrar en sak... Hur kan man hicka och sova samtidigt.. Då måste man väl vara rejält full? Ingenting blir bättre av att jag har så ont i magen att jag skulle kunna krevera! Det börjar gå mig och min man på nerverna nu eftersom jag inte är på mitt bästa humör om dagarna. Och nätterna blir bara drygare och drygare att ta sig igenom. Jag fattar inte hur läkaren har tänkt sig att detta ska sluta. Förut har jag iallafall kunnat äta flytande mat utan att få sådär jätteont så man tror man ska spy, men idag åt jag lite kräm och mjölk och då var det kört. Visserligen spyr jag inte än så länge, men jag blir inte förvånad om det blir nåt sånt snart också! /: Såå himla less på att behöva ha ont varje dag!

Nej, ett stort ♥ till min mor och far som låter mig och min spyende fyllgubbe sova här inatt! Och för att ni stöttar mig nu när jag har det som jobbigast med magen osv.! Ni är underbara!

Nej, nu har jag spruffs (våran kattunge som ska flytta till våran lgh) hängandes i stolen, han vill gosa nu! (: Ska gosa med han en stund och stänga av gubbens telefon som ringer stup i kvarten! Sov gott allesammans, själv ska jag förmodligen torka spyor hela natten.... /:

Kommentarer
Postat av: Sandra.

Välkommen till klubben, det var samma sak för mig i midsommar :P

2009-06-28 @ 22:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback