28 / 6 - 09 Näääästan 29 / 6 - 09 (:

Ja nu är man hemma i Hudiksvall igen. Jag och min man var inte särskilt överrens imorse, men han bad om förlåtelse och det tycker jag han gott kunde göra!  :P

Jag tror jag somnade vid fyra tiden imorse. Sedan vaknade jag klockan nio då min man kom och satte sig på sängkanten och började pussa mina fötter...? Fråga mig inte varför! Haha! Han hade ont i huvudet och hade nyss lagt en pizza på gräsmattan..? Fråga mig inte om det heller, varför han inte använde toan istället.. Sedan hade han spytt en gång till på natten vid 5 eller så, och då sov jag tack gode gud.. (: Sedan gick vi och la oss i bäddsoffan, jag låg i min gamla säng på natten eftersom min man vräkte ut sig så jävligt och la sig innerst och jag ville inte blockera vägen genom att ligga ytterst utifall han vart tvungen på toa. Jag sov någon timme där också tills resten av familjen vaknade, förutom mamma då som jobbade.

Vid tolv kom hon hem och hämtade mig och vi åkte fram på byn och handlade. Jag köpte en glass som smälte direkt och mamma köpte en iceslush, som också smälte direkt. Men det var inte helt fel att åka cab i hettan! (: Helt underbart med cab ibland. Vi kom hem och drog igång grillen och grillade korv och kassler med ost och bacon. Gjorde potatistärningar i ugn med oregano och timjan. Gott gott, men inte bra för magen, kunde äta en tredjedelskorv och en fjärdedels kassler bit och en liten hög med potatistärningar. Sedan var det kört.. ): 

Sedan jagade vi kattungar som sprungit ut på altanen medans mamma la sig och sov en stund på kökssoffan. Det behövde hon! ♥ Tack även för skorna hon köpte åt mig, älskade mammi! (: Ber henne KOLLA om det finns några snygga pjux och hon köper dom istället. ♥ Ett par tuffa sommarskor med bling bling, hon vet vad som är snyggt min mammi! ♥

Hon åkte och jobbade igen, och pappa, egenföretagare som är arbetsnarkoman fick också åka iväg på ett akutjobb. Jag och min man la oss en stund till och kollade på Sweeny Todd med Johnny Depp, men somnade dock. Sen kom pappa hem och han och min bror åkte och badade. Säkert varmt i vattnet.

Vid sjutiden begav vi oss hem till Hudiksvall, min man var bakfyllesugen och tog driven på donken, och vem kan tacka nej till det? Inte jag iafall. Så jag åt en halv hamburgare och inte ens halva stripsen sen var det kört igen... Då var det bara att ta dom sista tabletterna och hoppas på att dom svarar på kirurgmott imorn bitti. Annars blir det akuten igen för Malin.. Och dit vill jag INTE... Sabla läkare... Skickar hem en i tre veckor med tabletter som räcker för två.. Helt sjukt. Dom borde väl kunna räkna?! Aja, inte mycket att göra åt saken nu.. Först imorn bitti kan man nå dom.. Men jag antar att dom kommer vägra skriva ut nå mer och då blir jag inlagd och får ännu starkare grejer, som om det vore bättre? (: Dom är bra dumma ibland. 

Även att jag somnade på soffan mellan typ 20-22.. Får se hur det blir med nattsömnen inatt..

Nee.. Nu ska jag no glo på en disney rulle, fått dille på disney filmer nu! (: Tycker dom är kung!
Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback