26 / 6 - 09

Idag har jag varit ledig, jobbade igår kväll. Nu jobbar jag först måndag kväll och jag längtar! Jag har aldrig uppskattat ett jobb så här mycket som jag gör nu! Jag har väl aldrig struntat i att gå till jobbet/praktiken men det här är heelt underbart! (: Det känns så himla roligt att stiga upp halv 5 varje morgon och jag har insett vad jag verkligen är intresserad av! (:

Idag har jag och älsk♥ ätit inbakad fläskfilé med sallad till. Hur gott som helst! Var även på systemet och köpte lite öl och cider + en vinare! (: Så ikväll blir det mys. Vi fick båda paltkoma efter maten så älsk♥ sover just nu och jag vaknade för en stund sedan. Men jag tänker sätta mig på balkongen en stund med min bok. (: Såå underbart väder så det är nästan olagligt att sitta inomhus nu! Måste även vattna blommorna lite!

Imorn bär det av till Gnarp. Det är crusing där nu och det är alltid trevligt! (: Men detta år blir det någorlunda nyktert för min del efter min mages protester efter middagen idag... "/  Men jag är så less på min mage just nu och denna sjukvård i detta land. Helt talanglöst! Går fortfarande på min magsårsmedicin, och vet ni vad?! INGEN skillnad. Inte för att jag hade förväntat mig någon men, det är väl lika bra att äta skiten så jag kan redovisa för läkaren den 9/7 att den INTE funkar och att det knappast är MAGSÅR! Idioter... >.<

Nej, nu väntar balkongen och måsarna på mig, hör hur dom skriker utanför! (: Uppdatering kommer kanske senare! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback