Why Me?...

Hej

Varför ska allt hända mig? Varför kan jag inte få vara frisk? Varför kunde dom inte spränga mina gallstenar med ultraljud? Det var ju där allt började... Orkar inte mer nu. Får se hur det går att jobba ikväll.. Kollapsar väl antar jag. Det var ganska nära igår. Det kryper närmare och närmare. Vill verkligen inte hamna på akuten och allra minst bli inlagd. Speciellt nu när mamma inte är hemma och kan stötta mig. ♥

Ska göra mig klar. Ska ner på bemanningen också för att anmäla introduktion på några fler avdelningar då jag blir ledig i 5 veckor snart. Vill ju ha pengarna, men vet att jag knappt orkar med det jobb jag har nu. Men men. Jag måste ju prova, annars blir vi nog satt på gatan..

Allt känns så tungt just nu. Det bara snurrar i mitt huvud. Om jag bara kunde få vara frisk nån gång.. Hatar detta! Orkar fan inge mer...


23.52
Jobbat, helt slut. Pratat med mamma lite. Hon är ju på Gotland. Idag hade dom sett massa hästuppvisningar och grejer. Då hade hon tänkt att hon önskat att jag var där. ): Har jag önskat också. Jag skulle verkligen behöva komma bort ett tag. Bara vara, bara rensa tankarna. Har inte riktigt insett hur dåligt jag mår psykiskt förren nu. Och det är fan jobbigt. Imorgon jobbar jag dag, men jag tror inte jag orkar. Måste ha en "sovdag" imorn tror jag. Bara sova och sedan försöka peta i mig lite mat. För som jag lever nu idag kommer det inte fungera längre! Det går inte att leva på näringsdrycker som egentligen bara är ett kosttillägg.. Så jag vet inte jag. Får se när Tradolanen sätter in och börjar ta bort värken, hur mkt klockan blir. Och hur jag känner mig imorn bitti.. Usch, vad jag saknar dig mamma... ♥ Hade du inte varit på Gotland nu så hade jag kunnat åka in på sjukhuset. Nu plågar jag mig igenom varje dag, en riktig plåga som bara blir värre och värre varje gång jag vaknar.. Hade du varit hemma hade du kunnat vara med mig, spendera tid med mig på sjukhuset och se till att allt går till som det ska!  Just nu vågar jag inte vara där själv, inte efter alla mina duster på detta sjukhus. Kom hem mamma, jag vill ha dig nära!!!♥


02.07

Jag kan inte sova... Har ont i magen, trots tradolan... Och jag som inte kunnat hålla mig vaken förr.. "/   Nää.. Ska lägga mig i sängen och lösa korsord..

Mamma kom heem!! :'( ♥

Kommentarer
Postat av: Tove :)

Fin blogg:) Du verkar ha en del hel bekymmer, kämpa på för det vet jag att du kan. Jag hoppas att det blir bättre för dig snart. Kramar:D

2009-07-23 @ 09:11:14
URL: http://tovefilin.blogg.se/
Postat av: FilippaLundin

Jag tänker på dig vännen. Ring om du vill <3

2009-07-23 @ 14:50:48
URL: http://filippalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback