Tuss, tuss...

Hej.

Just nu sitter jag i soffan framför datorn, med Spruffs på axeln, tussandes på min örsnibb... >.<  Det spelar ingen roll vad jag gör heller, han vet var den finns så han hoppar och trackasserar mig tills han lyckas.. Någon som har nåt tips på hur man får stopp på det?? :)

Idag blir det jobb! Var ju sjukanmäld igår, så känner mig laddad inför att jobba ikväll! :)  Jag är inte lika trött idag! Eller, såhär har det varit förr, pigg på morgonen, lite senare har jag bara däckat! Får se hur det blir!

Nu ska jag platta mitt hår. Somnade med det blött igår kväll så nu står det åt alla håll! Tacka gud för plattången! :)
Uppdaterar kanske ikväll!
PoK!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback