Semester!

Hallo!

Idag har jag fått semester i fem veckor! :) Fast idag har jag anmält mig för introdagar på ortopedavdelningen, och kirurgavdelningen. Ortoped intron blir på måndag till onsdag och kirurg intron troligtvis 27-29 augusti. Det är alltid bra att ha introduktion på olika ställen. Och jag hoppas jag får jobba lite extra så vi kan leva på två löner istället för en. 7000 kr extra gör ganska mycket, om man jämför med hur vi levt tidigare... Skönt att vi har pengar så vi klarar oss!

Idag gick det bra att jobba. Jag klev även upp så fort klockan ringde! Var pigg, vet inte vad som var fel! :) Men det kom ett bakslag i eftermiddags. Så himla trött på jobbet och när jag kom hem så jag visste inte vad jag skulle göra! Men men.. Det var bara att bita ihop, nu har jag ju "semester"! :)

Vet inte hur min tabletter fungerar.. Dom ska tas i samband med måltider, och ska tydligen verka direkt. Det står inget i bipacksedeln. Men jag har fortfarande ont efter måltid så jag antar att det inte är det problemet heller.. :(  Men jag får fortsätta äta dom tills jag ska på coloskopin som blir inom två veckor, så får vi väl se om det gett med sig. I början kände jag mig nervös inför den undersökningen, men nu bryr jag mig inte längre. Jag har liksom lagt av. Jag skiter i vilket, gör va fan ni vill ungefär.. Det enda jag inte går med på är gastroskopi, men annars får dom pyssla med vad dom vill. Skulle lätt kunna genomgå en operation imorn, utan att ens bli lite nervös.. Knepigt det där. Men jag har väl brytt mig så mycket innan så nu har jag tröttnat på det hela.. Nää... Usch..

Nu ska jag gå i säng. Den väntar, alldeles sval och sköööön! :) Och imorn får jag sova tills jag vaknar, istället för att bli väckt!! ;) Uuuunderbart! Gnatt sov så gott!
PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback