Röntgen..

Hallå allihopa!

Idag bär det av till röntgen, ska göra en skiktröntgen. Hoppas på att dom ser något nu. Så jag kan bli frisk! ):
Det positiva med denna röntgen är att man inte behöver fasta innan. (: Så jag sitter och dricker kaffe just nu och det är ungefär en timme kvar till jag ska vara där. Sen får man kontrastmedel rakt in i blodet så jag slipper dricka skiten. (:

Måste försöka få tag på min läkare också, det gör bara ondare och ondare ju längre tiden går och dessutom är det allt svårare att få i sig någon näring.. Igår kunde jag peta i mig lite tacos, men jag får ju ont och får skylla mig själv.. Så jag tänkte att han kunde skriva ut lite näringsdrycker åt mig så jag får i mig näring iallafall. Kan ju inte leva med den tröttheten jag har!

Ikväll blir det också jobb. Kul kul! (: Längtar faktiskt.. Varit ledig nu i 2 dagar, och det har varit välbehövt! Sovit ut litegrann, inte för att jag skulle vara nå piggare men ja.. Har fått laddat lite iallafall. Så nu blire jobb till fredag.

Mamma och pappa och min lillebror är påväg till Gotland idag.. Ville också åka med.. ): Men det är inte så lätt att bara åka med denna mage... Sedan jobbar jag ju också, och det är roligt att tjäna pengar också. Får se om man lyckas ta sig till Mantorp i helgen. Dragracing där ju och jag älskar den sporten! Skulle ge allt för att få komma dit, men det finns väl inga pengar antar jag... ):  Får se vad tågbiljetterna kostar.. Hoppas dom är billiga!

Nej, nu ska jag göra mig klar för färd mot röntgen. Jag kanske uppdaterar senare om jag inte tvärsomnar ikväll när jag kommer hem.. (:  PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback