Jobb

Hej

Ikväll ska jag jobba. Sedan upp imorn bitti.. Usch, gruvar mig! Det blir på tok för lite sömn mellan passen.. Men men.. Det ger ju pengar!! :)

Idag har mamma ringt till kirurgmott igen.. Hon ringde igår också, men inte ringde han upp.. Så nu skulle dom "ta i med hårdhandskarna" sa dom.. Får väl se. Jag har gett upp. Totalt..

Var på bingo igår. Två nummer från 21000.. Skulle inte suttit fel.. Undra vem som fick dom.. Hoppas det var nån som behövde pengarna iallafall då!

Nu ska jag göra mig klar för jobb. Ska även ner på Bokia och köpa en kalender tror jag. Och så måste jag föra över pengar till älsk♥ konto innan alla autogiron börjar dras.. Men men. Han får sin lön till veckan! :)

Bloggar nog inget mer idag. Blir nog sängen direkt när jag kommer hem, för att orka upp imorn.

PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback