Irriterande...

Sitter och väntar på att läkaren ska ringa mamma. Han skulle ringa innan lunch sa dom.. Men lunch läre väl ha varit nu.. Får väl se. Blir väl som vanligt, han ringer väl inte antar jag.. Blir bara så trött på att behöva tjata till sig hjälp.. >.<

Får se om jag uppdaterar. Gör väl de om han ringt och skriver vad han sagt..


22.50

Tror ni han ringt?? Självklart inte... Får jag tag på honom blir han arbetslös!!

Varit på bilbingo. Kom hem för en stund sen. Vann 100 kr på nå lotter man köper innan bingon började. :) Alltid nåt!
Mamma vann 1435 kr. Men hon delade med Maria så dom fick typ 717.50 eller nåt. :) Alltid nåt det också!

Spruffs rev ner en blomkruka alldeles nys.. Skithög... >.<

Nej, nu blir det sängen! Jobb imorn! :) Längtat lite faktiskt! Känns som det var flera veckor sedan jag jobbade, fast det var 3 dagar! ;) Ska bli skönt att jobba igen! Sov gott!
PoK!

Kommentarer
Postat av: FilippaLundin

Fyfan för läkare..

2009-07-28 @ 00:18:13
URL: http://filippalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback