Inte idag heller....

Läkaren har inte ringt idag heller.. Jag fattar inte varför? Sa dom bara att han skulle ringa för att "lugna" mamma lite? Jag menar, hon blir ju inte lugnare när han inte ringer. Och, visst, en dag kan det väl gå. Det kan ju ha hänt något akut under dagen, men två dagar??! Då går det lite för långt.. Tycker jag.

Vet inte hur jag känner för det där längre! Känns som att det är helt bortkastad energi att hålla på och tjata på dom. Det händer ju ändå inget! Det känns som jag har gett upp lite.. Jag har tappat orken och lusten. Jag får nog gå med mina besvär tills jag dör av undernäring eller nåt sånt, innan det händer nåt. Man måste vara döende för att få hjälp! Så jävla irriterande! Tror jag ska be mamma säga åt honom att han inte behöver engagera sig i mitt "fall" längre, för vi åker till Uppsala till veckan.. Dom verkar ju helt ute och cyklar på detta jävla sjukhus! Usch. Nej, jag ger upp! Nu får det bli som det blir...


Har jobbat idag. Ganska slut faktiskt, även om det varit lugnt. Har väl kommit in i min sovperiod igen. Har varit ganska pigg dom senaste dagarna, men det håller väl på och vänder antar jag.. :( Får se, jobbar imorn också. Så det blir till att stiga upp halv fem. Imorse, halv sex, ställde jag mig och diskade för att jag skulle kunna hälla ur vatten ur en blomkruka. Det var så mycket disk att det knappt gick att fylla kaffekannan. Tyckte då jag skulle göra något åt saken innan min blomma dör, men tror ni jag kom ihåg att tömma ur krukan?? Neeeej då.. Får se hur den klarar sig. Kanske inte behöver vatten på ett tag. :)

Nej. Nu ska vi nog gå på ICA jag och älsk♥. Han måste ha snus. Och istället för att säga det när jag var på jobbet eller svänga in på statoil på vägen hem så håller han käft.. Så nu får han så snällt följa med! ^^

Säger godnatt redan nu, blir en tidig kväll ikväll! Ska duscha och sen glo på tv. Kanske tar datorn in till sovrummet och glor på Simpsons där också! :) Skönt med bärbar!
;) Gnatt, Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback