Ge fan ffs!!

Hej.

Jag förstår mig inte på folk häromkring!! Nu har det hänt igen! Nån idiot har varit och petat runt i våran  tvätt! Vi hade idag tvättid mellan 12-15. Efter det får man ha 1 timmes torktid också så vi får då använda torkskåp och tummlaren till kl 16.. Men när vi kom ner 15.45 så hade denna person slängt ut vår tvätt... Jag tycker det är obehagligt att någon går runt och tar i våran nytvättade tvätt och våra underkläder. Snälla för fan, låt bli tvätten! Jag menar, han/hon hade kört 2 maskiner. Ena var klar och den andra gick fortfarande, men det fanns inge mer tvätt att tvätta där nere så han/hon/den/det hade ju fortfarande hunnit torka sitt även om han/hon väntat tills vi hämtat våran tvätt! Usch och fy för människor som håller på så! En gång till och jag säger till hyresvärden, jag har ju lgh nr på tvättcylindern så får han prata med dom! USCH!!

Har varit och handlat lite saker till lgh idag. Lite småplock bara. Men det är det lilla som gör det fint! :)  Såg en jättefin tavla på dollar med hallon på, den ska jag fan köpa, när lönen kommit. Älsk♥ får bli hur dumsnål han vill för den vill jag ha! :) Sedan ska jag köpa en inflyttningspresent till Maria, hon flyttar nästa helg! Hon ska bli stadsbo hon också! :)

Nej, nu ska jag titta på Simpsons, vika tvätt och sen ska jag diska. Fast nån mat är det inte på tal om idag, känns som om nån har misshandlat mina tarmar. Kan inte ligga på rygg eller böja mej fram. "/  Fy fan för magont!


22.32

Sitter här och slöar. Har inte orkat göra någonting av nytta idag känns det som. Köpt lite blommor, vet inte om jag sa det, men det blev fint. Ska hädanefter vattna mina blommor varje dag, inte för mycket eller för lite, bara så dom överlever.. :)

Är ledig imorn, känns skönt! Älsk♥ jobbar förmiddag, så stackaren ska upp imorn bitti. Fast tisdag ska jag också upp, så då kan vi lida tillsammans! :)  Nej, nu ska jag göra mig klar inför kvällen. Vi har bäddat rent i sängen, älskar rena sängkläder! Köpte även en strykbräda idag så nu kan jag stryka sängkappan imorn! Städa och pyssla lite här. Behövs verkligen dammas av här hemma!
Godnatt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback