Furuvik idag.

Idag har vi varit på Furuvik, jag, älsk♥, Magnus och Dennis. Har inte varit där på ett tag, så det var roligt att åka dit. Trots att min mage krånglar ihjäl mig! Det blir bara värre och värre! Får skint ont även om jag inte ätit.. Inte bra, inte bra!

Sitter nu här i värmen i en skön sommarkjol med Spruffs i knäet.  Han e så rar, så rar! (:

Har inte skrivit på länge nu, men har verkligen inte orkat. Antingen har jag jobbat eller sovit. Min kropp får ingen näring så jag blir helt slut efter en kort promenad, att inte nämna en jobbdag! Fick gå hem en och en halv timme tidigare igår eftersom jag helt enkelt inte orkade jobba och fick världens magvärk. Men på måndag blir det skiktröntgen så vi får väl se vad den visar. Hoppas egentligen att den visar något, ej något kroniskt såklart, men något som går att bota. Helst med ett piller eller så! Men men. Man blir ju helt psyko av att sitta och grubbla på vad det kan vara hela tiden. Vet inte hur många kroniska sjukdomar jag gått igenom i huvet den sista tiden. Symtom och grejer. Jag hoppas bara på det bästa. Men är samtidigt så urless på allt skit som varit med min mage så jag skulle utan problem kunna hoppa från balkongen för att slippa dessa bekymmer.. Uscha..

Nej. vet inte riktigt vad man ska skriva. Inte hänt något speciellt dom senaste dagarna. Orkade inte ta några bilder på Furuvik, gick och stöttade mig mot en barnvagn hela vägen runt. Men tack till mamma som stöttar mig så otroligt i dessa svåra tider. Utan henne vet jag inte vad jag skulle göra! Tror inte jag skulle klara av detta utan henne! Hon är min ledstjärna i mörkret!♥

Nu är det 101 dalmatinerna på fyran. Ska nog krypa ner under filten på soffan ett tag och vila ögonen.. Eller, vem försöker jag lura? Sova såklart..

23.34
Glöm det där jag skrev om att Spruffs var så rar, så rar... Han är inte så rar längre. För det första hoppade Signe ner i toaletten eftersom älsk♥ glömt att stänga toalocket som vanligt. Så henne fick vi bada.. Det gick ganska bra faktiskt, men jag tror hon protesterade lite eftersom hon pinkade utanför lådan... Så jag städade bort det och tömde och bytte i kattlådan och medan jag bytte strö så sätter sig Spruffs på MATTAN jag har där inne i badrummet.. Och SKITER!!! Jävla idiot! Då var det ju bara att hämta tvättmedel och handtvätta mattan som mamma virkat åt mig... Blir galen på dom jävla kattjävlarna snart! (Ursäkta språket, men jag är seriöst förbannad!) Sen när vi lägger oss så stänger vi dörren och då sitter båda utanför och skriker i 30 minuter. Älsk♥ får dåligt samvete och släpper in dom och av någon outgrundlig anledning så MÅSTE Signe upp på mitt sängbord, där hon föresten rivit ner lampan x antal gånger... Så man får ligga och kasta iväg henne stup i minuten. Sedan har dom bitit av antennkablarna på våra 3 klockradios så det är bara stumpar kvar.. Och upp på rumsbordet ska dom också, helst gå runt på tangentbordet på min laptop och fippla till några inställningar så skärmen består av en ruta som är 1x2 mm stor...... Som ni fattar finns 2 kattungar till salu i Hudiksvall!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback