Förstörd..

Hallå.

Idag har jag jobbat, är nu helt förstörd! Vet inte vart jag ska ta vägen! Hur fan ska jag göra?! Under dagen har jag haft yrsel, svimmningskänslor, feber och andningssvårigheter... Detta går bara utför.. Utan näring funkar det inte, det har jag märkt nu. Har nyss vaknat upp ur min "koma", tvärdäckade på soffan efter att Filippa åkt. Hon kom förbi med alvedon åt mig eftersom klant arslet jag hade glömt att köpa..
>.<  Men men, tur att man har vänner! Och det värsta av allt nu när jag är såhär trött är att jag måste på ICA och köpa snus.. Orkar fan inte, tror jag slutar..

Idag har jag inte heller ätit något annat än 3 näringsdrycker.. Ska börja skriva dagbok över vad jag äter och ta med till nästa läkarbesök. Vill också att dom ska ringa från röntgen och berätta vad dom såg. Visade väl inget antar jag.. Det skuller väl vara min tur det... Uscha.. Hade tankar på att åka in på akuten nu under dagen, det går ju inte att ha det såhär... Herregud..

Jag ska väl ta cykeln till ICA antar jag, får så lov eftersom älsk♥ jobbar så jag kan inte skicka honom heller... ): Men men, då kan jag köpa en loka också. Såå sugen på loka just nu, beror väl på näringsbristen antar jag, jag vill nog åt mineralerna i loka. Men nu har jag iallafall skrivit litegrann och uppdaterat lite om hur läget är. Eller ja, det är väl inget att hurra för antar jag.. 
>.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback