Birsta + pankreatit??

Hej!

Idag har jag och älsk♥ varit ut till Birsta och kollat lite. Vi var in på arken där vi köpte två halsband till småttingarna och kattmynta på sprayflaska. Fast den funkade inte.. Märkte ingen skillnad alls på katterna. Men men.. Sånt är livet.
Vi handlade också på citygross. Inget spec, det går liksom inte åt så mycket mat här hemma just nu när min mage krånglar, mest konserver.. På hemvägen iallafall så åt vi på donken. Jag åt inte så mycket, blev bara mer och mer illamående ju mer jag åt. Men tydligen så räckte det gott och väl för att jag skulle få den värsta smärtan jag någonsin känt! Den var nästan, nästan som pankreatitsmärtan, inte långt ifrån. Den började i njurunda, sen fick vi svänga in hemma hos mamma och pappa och ta tradolan. Helt otroligt vilken smärta! Så fort jag går runt nu, eller ligger på rygg så magen liksom sjunker neråt så gör det så himla ont. Fattar inte vad det kan vara! Hoppas bara på att det är nåt botbart, så det inte är nåt kroniskt.. "/  Får se vad läkaren säger på måndag. Han ska ju ringa mamma då. Hoppas han har nån bra idé. Han lägger väl in mig antar jag. Usch...

Och katterna håller på att driva mig till vansinne! Dom är så jobbig just nu! Längtar till dom växer upp och lugnar ner sig! Just nu sitter dom inuti tv bänken, och jag har kastat ut dom 7011 gånger men dom fattar inget.. Usch för katterna också!

Legat på soffan och tittat på Simpsons heeela kvällen. Druckit hallonte och bara vilat. Kände att det var det som behövdes efter den där smärtan idag. Helt slut i kroppen, orkar inte lyfta ett finger nästan.. Usch för smärta!

Nu ska jag läsa lite. Äntligen fått tag i flickan som lekte med elden, lånade den av mamma idag! Hurra hurra! Hoppas den är bra, har hört det iallafall, men smaken är som baken!

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback