8 / 7 - 09 Sjuuukt trööööött!

Hallo!

Idag har jag jobbat som en galning! (: Började imorse klockan 7 och slutade nu klockan 22. Så jag är laaagomt trött nu! Men det kommer ju löna sig när löningen kommer! (: Blev tvungen att gå ut extra för kvällen då personen som skulle jobba blev sjuk. Men det har verkligen gått jättebra! Förutom att min mage krånglat som vanligt, men men. Får se vad som händer imorn hos the beloved doctor.. (;

Ska ta och gå och duscha av mig nu, sedan ska jag sätta mig ner och skriva en påminnelse lapp som jag ska ta med imorn, där ska ja skriva alla mina frågor och alla svar jag får. Annars glömmer jag bort vad som sägs! (;

Nej. Orkar knappt sitta upprätt! Dusch, påminnelse lapp och sedan säängeeen! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback