7 / 7 - 09

Hejsan!

Idag har jag jobbat igen, väldigt intensivt kan jag säga men det går så bra så! (:  Inga bekymmer, tiden går ju fort iallafall!

Har haft en pina med magen idag! ): Den är uppsvälld så det ser ut som om jag vore gravid i åtminstone 6 månaden.. Orkar fan inte med denna mage längre! Hoppas för guds skull att läkaren tar och reder ut problemet snart, jag ber på mina bara knän! Det är åt helvete för jobbigt!! ):

Stannade lite längre på jobbet idag också, så körit så det kändes svårt att släppa allting, speciellt när det bara är en person på kvällen! Känns som att det är något jag glömt att göra jämt när det blir så körigt som det var, och då får jag ingen ro! Utan jag måste gå igenom allt och se så att alla fått den hjälp dom vill ha! (:

När jag kom hem skulle det egentligen behövt dammsugits också. Får se hur orken är om en stund, kanske man tar fram snabeldraken ändå! (:
Vill komma på en lösning på sladdproblemen, måste ju ha en internet kabel till laptopen då vi tyvärr inte har trådlöst internet här, och mina kattbebisar tycker att denna sladd är jätterolig, så det slutar väl med att dom får en stöt och avlider eller nåt. Och det vill vi inte. Idé? (:

Nej, nu ska jag nog ta fram draken ändå! Så jag håller mig vaken till 21 iallafall, det blir en tidig kväll ikväll! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback