6 / 7 - 09

Halloj!

Idag har jag jobbat arslet av mig! (;  Har varit riktigt tufft idag, men det har ändå gått bra. Alla överlevde så det är väl ett bra resultat? (;
Nu ikväll blir det inte så mycket mer gjort här hemma, bara slappa och ta igen sig efter dagens hårda arbete. Är helt slut, skulle lätt sova till imorn bitti om jag la mig ner nu. (: Jobbar ju även resten av veckan, utom torsdag då, men ska likförbannat till sjukhuset då. Får se vad läkaren hittar på denna gång, blir väl inlagd, bara för att jag vill tjäna pengar! (;
Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder! (;



Spruffs myser i soffan! (:




Lilla Signe tog en tupplur i min väska när jag precis kommit hem. Saknat mig  kanske? (;



Spruffs älskar att sitta på älsk♥s axel! (: Hoppar jämt upp dit!



Och avslutar med en underbar bild från Hölick i våras! Mysig mysigt! ♥


21.47

Nu ska jag bara ta en dusch, sen blir det sovdags för min del! Behövs verkligen, har även sovit kanske 2 timmar sammanlagt nu på soffan. Måste ju upp imorn också... (: Men det är ju roligt också!

Gnatt! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback