4 / 7 - 09

Halloj!

Idag har jag och älsk♥, som nu ligger i topp precis som förr, lekt med våra små kattbebisar! (: Dom är så söta! Springer runt här i tokvärmen och hoppar och har sig. Dom fick även lite grädde, crabsticks och räkor, och det gick verkligen hem hos dom. Sen satt dom och skrek som tokar! (:

Just nu håller vi på att tvätta. Väntar på att maskinen ska bli klar så jag kan köra torktumlaren och torkskåpet. Älskar våran tvättstuga! (:

Hade tänkt att dammsuga lite, katterna är typ vita av damm, så det behövs verkligen! (; Men så gjorde älsk♥ kaffe, så det får vänta en stund. Hinner nog med det också ikväll.

Mamma och pappa + lillebror åkte ut till mormor och morfars stuga i  Iggesund idag. Hade jättegärna velat åka dit, men då kom vi på att vi hade tvättid ikväll så det får bli imorn bitti istället. (: Men det är så mysigt där så jag längtar verkligen. Så himla skönt att få komma ut till havet lite och bara mysa! (:

Sen vet jag inte vad som händer mer. Vi tar oftast en dag i taget, planerar sällan in saker som t.ex. åka och hälsa på någon utan jag och älsk♥ är lika spontana båda två. Fast nästa helg skulle vi åka till några kompisar och grilla lite, och det blir säkert trevligt! (:

Nej, nu ska jag titta på lite Hells Kitchen medans jag dricker mitt kvällskaffe, sen åker bebisarna in i sovrummet medan jag dammsuger här ute, som dom små liven inte dör av rädsla för dammslukaren! (: Uppdaterar kanske senare, ska även försöka lägga in bilder på mina hjärtan! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback