3 / 7 - 09

Goddag! (:

Sitter nu här i soffan vid min laptop.. Har en sprängande huvudvärk, ont i heela kroppen och inte att glömma även ont i magen. Såå himla less nu på denna smärta så det känns som att jag skulle kunna hoppa från balkongen. Är så himla laddad inför mitt läkarbesök på torsdag så det finns inte!

Idag stålar även solen som vanligt! (:  Eller man ska nog inte ta den för givet, då slutar resten av sommaren i regn antar jag... Och det vill vi inte! (:

Nee, vad ska man hitta på idag då? Förutom att vi måste åka och handla lite, så tomt i kylskåpet. Skulle vara mysigt att åka ner på stan en sväng, kanske ta en fika eller så. Säg bara till så kommer jag! (;

Nej. Balkongen väntar nu för min del! Måste även vattna blommorna jag har där, det är lite torrt åt dom tror jag! (:

18.56
Idag har vi varit och hämtat kattungarna! (: Såå himla söta! Nu springer dom runt här som tokar för att lära känna miljön osv.  Så nu finns bara 2 kvar, men dom är gratis! Hör av er om ni vill ha eller om ni vet av nån som vill ha en.

Var även och handlade lite tillbehör till sötnosarna! Den ena heter spruffs, men vi har inget namn till honan.. Förslag tack! (:

Nej, nu ska jag leka lite med bebisarna mina! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback