2 / 7 - 09

Hej Hopp! (:

Skulle ju uppdaterat igår kväll men jag orkade inte! (;
Jag var iallafall på bilbingon igår och jag vann 500 kronor. Mamma och Maria vann också, Maria vann 1240  kronor men eftersom dom delar så vann ju båda två anser jag! (;

Fick även cykeln igår, gick ner på statoil igår och pumpade däcken eftersom cykeln stått i tre år och då hade luften pyst ut! Men nu rullar den så fint så! (:

Jobbar kväll idag! Kul kul! (:  Får väl skriva mer senare ikväll, tittar nu på reprisen på sjukhuset! (:

22.43
Nu är jag hemma igen, efter en lagomt intensiv arbetsdag. Men det är såå roligt! (:
Sitter här nu i vår heeeta lgh.. :S Usch, vad jobbigt det är när det är såhär varmt.. Men det är skönt också på ett sätt. Har hellre såhär varmt än kallt och regnigt resten av sommaren!

Har inte så mycket att skriva om just nu. Det får bli en kort uppdatering! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback