13 / 7 - 09 Det är sjukt..

.. Hur trött jag är! Jag kan inte förstå! Det kan inte vara normalt att sova en hel eftermiddag, hela kvällen, hela natten och sen ändå fram till tolv dagen efter? Jag måste ta lite prover nästa gång jag jobbar, och se hur fan det står till. Ett HB (blodvärde) och kanske sockret också.. Kan inte leva såhär längre! Skulle lätt kunna sova 24 timmar om ingen väckte mig...

Idag har jag iallafall jobbat. Det har gått bra, vi var två uskor idag och det var skönt. Man kan slappna av lite på nåt vis, man slipper ha allt i huvudet hela tiden! Man kan liksom lämna över lite, dela på det hela! (:

Nu är jag ledig imorn, sedan jobbar jag ons-fre. Men men. Får se hur det går, vet inte om jag måste sjukskriva mig några dagar och bara sova och försöka ta kontakt med kirurgen min igen, och höra vad man kan göra för att få tillbaka energin..

Jag har iallafall städat undan lite här idag. Ska väl dammsugas och torkas golv bara nu, det blir ju liksom inget gjort när man sover hela tiden... Men nu är det rent och fint iallafall, nästan.. (:

Ska titta lite på tv nu, somnar väl förmodar jag, men då får det vara så.. Uppdaterar kanske lite senare om jag är vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback