12 / 7 - 09

Hej!

Nyss, eller ja för en stund sen, kommit hem från jobbet. (: Det har varit en lång helg, och än är den inte slut! Jobbar imorn också, sen är jag ledig på tisdag. Sen är det fullt ös igen! (;

Nu sitter jag och har gjort lite söderte och ätit havrehårdmacka med gurka och aromat på. (: Lite myspys på kvällen såhär för att kunna slappna av lite innan det är sovdags, tidig morgon imorn.

Jag är så himla trött hela tiden. Igår kväll sov jag hela kvällen fram till kl 1, då gick jag och älsk♥ och la oss. Sen väckte han mig klockan halv tio imorse, han till och med lyfte upp mig för att jag skulle komma upp, men jag lade mig på soffan och sov en och en halv timme till. Nu är jag fortfarande helt slut, skulle kunna sova ett helt dygn om inget höll mig vaken! Är så himla trött på detta nu. Jag kan ju inte leva som folk, och varför är jag trött? Är det för att jag just inte får i mig någon näring? Skulle kunna betala för att få känna mig pigg och helt utvilad någon gång! Orkar fan inte....

Nej, sängen väntar och mitt te. Hörs något imorgon om jag inte somnar direkt när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback