11 / 7 - 09

Hallo!

Idag har jag jobbat. Gått väldigt bra, inte så mycket att göra då det är lugnt just nu på sjukhuset. Men det kan vända väldigt fort! :)

Vet inte vad som står på schemat idag. Jobbar kväll imorn så man behöver inte tänka på att lägga sig sådär jättetidigt iallafall. kusinen min fyller 2 år idag, men får se om vi åker förbi där en sväng. Jag har just ingen ork egentligen, men vore roligt att hitta på nånting när man har chansen och det är fint väder!

Har ju kommit in i en period då jag knappt kan äta flytande, så idag blev det lite yoghurt till lunch. Jag blev hemskickad med näringsdrycker eftersom dom tyckte jag såg blek ut. Känner mig väldigt trött och sliten, även fast det varit en lugn dag. Men men, hoppas kunna få bukt med min mage nu när ja ska på röntgen och allt såntdär..

Nej, nu ska jag väcka älsk♥ som lagt sig i soffan och skulle titta på Hamilton. Det gick ju bra! (;  Uppdaterar kanske senare, om jag inte somnar själv vill säga! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback