10 / 7 - 09 Coloskopi...

Halloj!

Idag blir det jobb för min del. Älsk♥ jobbar förmiddag och jag hade en av mina sleepwalk perioder imorse! (:  Kommer ihåg att jag stod brevid sängen, inge mer. Så vad jag gjorde det vet jag inte. Älsk♥ har döpt dessa perioder till sleepwalk perioder, ibland är ja uppe och vandrar hur mycket som helst! (:  Och älsk♥ är livrädd att jag ska göra något dumt, en gång skällde jag ut honom mitt i natten! Han väntar väl bara på att jag ska hämta en kniv eller nåt. (;

Nej, som sagt, jobb ikväll. Fortfarande helt sliten efter onsdagens dubbelpass. Det tog ganska hårt. Sovit som en stock i två dagar nu! (: 

Var även till läkaren igår igen. Nå klokare blev jag väl inte, men jag fick då ut smärtstillande så jag klarar mig! Blev bestämt att det blir en skiktröntgen inom 2 veckor, då ska dom titta ännu närmare på min bukspottskörtel för att se om det finns några cystor på den.. "/ Dom ska även titta på tarmarna så jag ska väl dricka sånt där snusk kontrast, men hellre dricker jag det än får en slang nerkörd genom näsan ner till tarmen.. "/  Men visar inte den  röntgen något så blir det en coloskopi... Det är ingen trevlig undersökning så jag hoppas nästan på cystor på bukspottskörteln! "/  Vid en coloskopi får man en slang upp i ändan, med en kamera på. Man får även en "droppnål" vilken dom sprutar smärtstillande och lugnande medicin genom, så jag kan tänka mig hur det känns... "/ Den lugnande medicinen verkar så man nästan sover, och man glömmer hela undersökningen efteråt.. Eehrmm... Låter betryggande! "/  Iallafall skulle den också ske ganska snabbt om dom inte såg något på röntgen, inom 2 veckor även den..  Men jag känner att kan det leda till att jag slipper mina smärtor som ökat nu den sista tiden, så är jag villig att genomgå den undersökningen! Allt för att få bli frisk för en gångs skull! Men lite nervös inför vad dom ska hitta bara, vill ju helst inte råka ut för nåt kroniskt.. "/ Men det ser inte särskilt ljust ut tycker jag...  My luck I guess... ):

Nu ska jag jaga kattungarna med vattensprutan, dom klättar i gardinerna mm så jag får ett psykbryt på dom!  Måste även göra mig klar för arbete ikväll!

Byeee! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback