1 / 7 - 09

Godmorgon!! (:

Ja då var juni slut då. Guud vad tiden går fort, men jag hoppas att vädret håller i sig! Även om det är varmt men det är ju underbart! (:

Idag är jag också ledig. (:  Så ikväll bär det nog av till Bergsjö på bilbingo! FTW!! (:  Tycker det är så roligt. Mysigt om inte annat!  Tror jag ska sitta med min kusin, vet inte än. Har inte pengar på mobilen så jag kan höra med henne, men annars så blir det mor då! (:

Jörgen jobbar ikväll med. Igår fick han sluta en timme tidigare eftersom det inte fanns något att göra. Men idag skulle det bli annat sa dom! (:

Jag och Sandra skulle även ha varit med tjejen vi är kontaktperson åt idag, men eftersom hennes mormor fyller år så blev det inget. Vi tänkte äta lite glass nere på möljen, klockrent glassväder! (:  Men håller vädret i sig på blir det nångång nästa vecka, kanske torsdag då.

Och min man väckte mig via ryggsmek idag igen, me like! (: Så nu har han kommit en bra bit, en liten liten bit kvar bara.. :P

Nej, nu ska jag gå och duscha och göra mig klar för dagen, sedan städa lite. Lite disk som ska diskas mm.. ):  Men det måste göras!  Uppdaterar nog ikväll efter bilbingon! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback