Usch..

Känner mig sådär lagomt borta.. Vet inte hur jag ska göra saker och ting.. Tycker det är lite tidigt att lägga sig, men är ändå så trött så jag skulle somna OM jag lade mig! Nääe, det här är inge kul!

Även att jag måste göra rent i kattskitlådan... Hmm.. Roligare har jag ju haft en lördag kväll.. Kan man tycka.

Nu är jag iallafall ledig till den 29/12. Sedan jobba 2 dagar och ledig igen. Underbart. Fast inte så underbart kanske när lönen tittar förbi.. Men jag känner att det är dags nu, att ta lite ledigt och ladda upp batterierna! För mina batterier är slut.

Vill handla julklappar och julsaker! Vill ta in julgranen nu och pynta och göra fint, så man får den där juliga grandoften! Men det är en bit dit. Måste köpa julgransfot, julgransmatta, julgranskulor, glitter m.m.. Så det känns som att lönen försvinner foooort! Men jag vill helst betala in alla räkningar först (om dom hunnit komma innan den 23 vill säga) så vet man hur mycket man har att röra sig med. Blir väl ungefär 7000-8000 kvar att handla mat och julprylar för. Men har inte många julklappar kvar ändå, så det löser sig nog!

Igår var btw Filippa här. Vi snacka skit över ett glas vin. Alltid lika trevligt med lite sällskap. (Du fattar vem jag pikar Filippa, eller hur?!) Nä men en kvinna, som förstår vad jag pratar om!

Nu ska kattskitslådan städas och sedan bärs täcke och kudde ut på soffan där jag kommer slockna som jag vet inte vad tittandes på Piraterna från KARRABIEEAAN!!! (Felstavat med flit, så ni snorungar inte har nåt att klaga över!! Moahahah!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback