Total Lycka!! ^^

Det går inte att beskriva! Känslan just nu är så underbar!! Jag har kommit in på sjuksköterskeutbildningen! Jag trodde att det var kört för min del, men ICKE!! Jag är lycklig just nu! Det är underbart! Nu vet jag vad jag ska göra, jag slipper tänka på att vara arbetslös, jag får för visso ta studielån, men det spelar ingen roll! Det kommer vara värt det! Åååh, vad glad jag är!

Uppå allt detta så kom Filippa hjärtat upp en sväng! Det var såå länge sedan vi träffades.. Vi har setts bara en snabbis någon gång ibland när vi mött varandra men det var riktigt roligt att se dig igen! ^^ Snacka lite skit, dricka ett glas rödtjut och få höra hur du haft det! Det ska helt klart göras om! Måste även ta tag i det där att umgås allihopa, så är det bara. Det var ju vi fem hela gymnasietiden och vi lovade varandra att aldrig tappa kontakten. Därför bestämdes idag (av Filippa och mig) att den 26/1-10 så blir det party! Jag fyller 20 och det ska förevigas! Det bara är så! Så då ska det anordnas ett brakkalas då vi ALLA kan vara med. Ledighet ska ordnas nu innan decembers slut! Gud vad roligt! ♥

Nu ska jag lägga mig, helt överlycklig av denna underbara känsla! Jag vet att om lite drygt 3 år är jag sjuksköterska. Då är det jag som får nobba arbetsuppgifter som inte tillhör "mitt arbete".. Skämt och sido, det känns som att det är rätt val, och det är väl det viktigaste! Lyckan är total!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback