♥Spikmattan♥

Jag var väldigt skeptisk mot spikmattor förut, men liksom, sedan jag fick en nu i julklapp är jag helt hopplöst förälskad i den! Det är så himla skönt att bara ligga på den! Visst, det gör svinont i början men efter ett tag blir det varmt och man blir alldeles helt avslappnad i heela kroppen! Jag somnar på den, så har man svårt att sova så rekommenderar jag den verkligen!! Btw.. Jag sitter på den nu!

Har köpt det där omtalade kattströt nu.. Blev dessutom en del annat också, som vanligt när man går på ica maxi.. Idag vart det pizza till middag, usch, vet inte om jag tycker det är sådär jättegott ändå.. Det är väl gott när man är hungrig men nu såhär efteråt så mår jag bara illa när jag tänker på det. Det är väl fettet antar jag. Blir så jävla törstig också så jag bäljer i mig kolsyrat vatten som en tok. Lär inte få sova nåt inatt, är som gamlingarna och ränner upp och ner hela natten för att pissa... Potta?

Fick beslutet från CSN idag. Jag är beviljad studiemedel.. "Pheeeew".. Ja, så efter första skolveckan får jag ut 10000 :- sådär fin fint! Plus att Älsk♥ fyller år också, blir något fint till honom då! (Kanske nåt fint till mig själv också!)

Nej, nu ska jag verkligen lägga mig på min spikmatta och titta på film på min iPod! Life is great!
Posss!

Kommentarer
Postat av: Isak A

Vem har sagt att firande i kyrkan vore rasistiskt?

Det är det inte - däremot helt fel. Vi lever i ett land med religionsfrihet. Det betyder att man inte ska tvingas in i en religion. Därför är det inte lämpligt att skolor ska sluta skolan i en kyrka eller någon annan religiös byggnad.

2009-12-29 @ 01:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback