Solsken på burk?

Lite solsken på burk ska jag mysa i nu! Eftersom jag jobbar alla timmar det är solsken ute så får jag ta hjälp av lite konstgjord sol! Ska gå ut och lägga mig i solariet som finns här på bygden, tänkte jag säga.. Känner mig väldigt blek just nu.. Tror faktiskt Filippa Lundin (.blogg.se) gör det också! Jag ska iallafall tjyvstarta lite, så kan vi tävla om vem som är brunast!

Det var så lite att göra på jobbet idag, så ni kan inte förstå! Ja, det var rent ut sagt tråkigt! Usch, man känner sig så onyttig. Kan lika gärna vara hemma när det blir sådana dagar.. Fyy...

Nej, nu ut i solariet en halvtimme. Skönt skönt!

Filippa, det var inte dom vackraste bilderna du hittat på mig måste jag säga.. Men jag förlåter dig för denna gång! Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback