Pucko!!

Ja det kan man säga!! Vem fan glömmer en körlektion??! Det kostar ju liksom likförbannat 670:-, även om du inte kör! Men, som tur är har man den allra bästa körläraren som hämtade upp mig här hemma! Så jag fick köra iallafall. Sedan drog det ut lite på tiden också, så jag körde ungefär 70 minuter i vilket fall! :)  Tack för det!

Nu ska jag bara sitta i soffan. Jobbar och står i fast att magen krånglar, kanske lite mer än vanligt. Men jag säger bara de, jag blir ju inte friskare genom att vara hemma! Snarare sjukare!

Imorn är det fredag, helt underbart! Då blir det först jobb sedan blir det hem till mor och far, ska även träffa svärfar en sväng eftersom älsk och han ska laga våran bil. Men vi sover i Gnarp imorn och sedan på lördag bär det av mot Sundsvall och julklappsshopping! :) Nice!  Så ser våran dag ut imorn. Nästa vecka börjar älsk skolan. ;) Då ska han gå en utbildning om tunga maskiner! Så då ökar han sina chanser att få ett jobb, vilket gillas hårt!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback