Nyårs mat.

Imorgon kommer min mor och far och bror hit på middag. Då ska här ätas lax. Ett recept vi fick i huvet idag jag och älsk, så vi får väl se hur det blir. Kanske slutar på donken..

Jobbat idag. Och vilken plåga det är när det är helt dött! Nästa vecka är min sista vecka på önh.. Tråkigt såklart! Hade kunnat fortsatt.. Men jag ska ju ändå börja plugga den 25, och sjuksyrrorna där har lovat mig att hjälpa mig om det är nåt jag undrar över! Sedan har jag ju syrran till hjälp också! Ja, det blir nog bra! Mig blir dom inte av med så lätt! Kommer komma upp och fika nån gång sådär!

Nu ska jag nog gå i säng! Är så trött så trött! Sov över till 8 imorse.. Inte så bra! Men var på jobbet halv tio.. Och inget att göra. Så det var ingen fara!

Godnatt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback