Nej, solsken på burk smakar urk..

Får väl tänka negativt på solariet så dämpar det smällen av att jag växlat 100 kr till tior för att jag ska kunna sola några ggr.. Dörren går nämligen inte att öppna.. Stått och ryckt och försökt vrida om nyckeln så jag har sår i nävarna nästan. Antingen har dom bytt ut låset, eller så har dom lagt ner skiten.. (Man får ingen information på detta ställe..) Har försökt med alla nycklar jag hittat, garagenyckeln, hemnyckeln och tvättstugenyckeln, vilken det är kommer jag inte ihåg. Så länge sedan var det jag solade. Och nu blir det förmodligen inte av heller.. Usch, nu blev jag irriterad. Jag får väl hälla upp ett bad och bada lite och dricka ett glas vin som kompensation. Ska även ånga tryne.. Och klämma pormaskar.. Fyyyyy vilken dag.

Lika bra du sket i att komma Filippa, hade du kommit så hade du fått åka hem utan bränna.. Fan kom hit och hjälp mig att slå in dörrfan! Tänkte först att nån kärring dött därinne, om man låser inifrån kommer man inte in utifrån. Dessutom låg det snö över dörrkarmen, ett tecken på att ingen gått in där nyligen.. Kanske ligger någon där som bränt ihjäl sig.. Fast sedan slog det mig att det måste ju gå att vrida om nyckeln iallafall eftersom det är 2 lås på insidan men bara ett på utsidan. Och man låser det översta tror jag om man ska sola så ingen kommer in. Ja, det är så jävla komplicerat så ni fatter väl inte heller! Men irriterad blev jag! Ska lägga ansiktsmask och mysa med ett glas vin då. Man får väl göra det bästa av situationen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback